کد خبر: ۱۰۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست احداث است. 

 ۱۷ هزار واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان احداث می شود

به گزارش آرانیوز  ، اصغر اسماعیلی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۹ در پروژه برکت واقع در شهرک نصر زنجان، احداث ۷۷۴ واحد شروع به کار شد و امروز ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان داده می‌شود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان ادامه داد: فاز دوم این پروژه شامل ۵۵۲ واحد است که طی ماه‌های آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه کلید ۱۹۲ واحد مسکونی در زنجان، در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور به متقاضیان تحویل داده شد، افزود: بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست احداث است.

مدیرکل اداره راه‌وشهرسازی استان زنجان، گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به طور میانگین بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد است.

اسماعیلی با بیان اینکه در پروژه برکت کوی نصر شهر زنجان ۷۷۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن شروع شده است، بیان داشت: از این تعداد ۱۹۲ واحد مسکونی آماده تحویل بود وامروز در مراسمی تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه دو هزر واحد مسکونی در سطح کشور در اراضی که به نام ستاد اجرایی فرمان امام بود شروع به کار شد، ابراز کرد: امروز ۱۹۲ واحد در شهر زنجان به متقاضیان واگذار شد.

اسماعیلی تاکید کرد: استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح پیشتاز است و امیدواریم با همکاری خوب مردم دوباره جزو اولین ها باشیم.

وی همچنین بر لزوم ساخت مسکن استاندارد و ایمن در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ادامه داد: توجه به این مهم به عنوان یک اصل اساسی ویژه مورد توجه جدی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار